Kā efektīvi pielietot mākslīgā intelekta (AI) rīkus digitālajā mārketingā?  

ChatGPT ir neatņemams AI rīks digitālā mārketinga komandas darbā, kas dod iespēju automatizēt un optimizēt procesus, un uzdevumus. 

Programmas dalībnieki apgūs, kā veiksmīgi integrēt ChatGPT un citus digitālos rīkus mārketinga stratēģijā, sākot no kampaņu izveides un optimizācijas līdz datu analīzei un rezultātu izvērtēšanai. Programma ir izstrādāta, lai palīdzētu dalībniekiem attīstīt praktiskas iemaņas, kas atbalstīs uzņēmuma digitālā mārketinga izaugsmi. 

Kādas kompetences Tu iegūsi pēc programmas veiksmīgas apgūšanas?     

Veiksmīgi absolvējot programmu, dalībnieki spēs: 

Izmantot ChatGPT digitālā mārketinga (sociālo tīklu, e-pasta mārketinga) satura veidošanai un pielietot AI rīkus digitālā mārketinga uzdevumu kvalitatīvai un ātrākai izpildei.  

Programma izstrādāta sadarbībā ar miniakselerators.lv, kuru absolvējuši vairāk kā 1500 dalībnieki kopš 2016.gada par eBay, Etsy, Amazon un NoCode. 

Vai šī programma ir Tev piemērota?   

Vislielāko vērtību no dalības šajā programmā iegūs: 

  • Digitālā mārketinga speciālisti un vadītāji, kas meklē digitālus rīkus darba procesu optimizācijai un automatizācijai; 

  • Mazo un vidējo uzņēmumu vadītāji, kuri vēlas optimizēt digitālā mārketinga komandas darbu un izmaksas; 

  • Iesācēji, kas interesējas par mūsdienīgiem un inovatīviem digitālā mārketinga rīkiem. 

Programmā tiks strādāts ar digitālajiem rīkiem 

ChatGPT, Meta, Youtube platforma, Google Tag Manager (GTM), Google Analytics 4 

Tēmas 

  • ChatGPT un citi mākslīgā intelekta rīki digitālajam mārketingam 

  • Google Tag Manager (GTM) un Google Analytics 4 (GA4) datu analīzei.  

  • Google Ads un Meta Ads: kampaņu izveide un optimizācija, kampaņu rezultātu analīze. 

  • Atslēgvārdu izpēte SEO uzlabošanai un Google Ads reklāmām 

  • Reklāma: satura sagatavošana un palaišana Google, Meta (Facebook) un Youtube platformās, reklāmu veidošanā Google Display.  

Pasniedzēji  

Roberta Grīga: Reklāmas speciāliste ar vairāk nekā 6 gadu pieredzi digitālajā mārketingā un reklāmas stratēģiju izstrādē. Ikdienā palīdz uzņēmumiem organizēt daudzkanālu reklāmas stratēģijas un kampaņas, optimizēt reklāmas kontus un veidot mērķtiecīgu komunikācijas saturu. 

Mācību forma 

Programmas apjoms ir 75 akadēmiskās stundas un ilgums - 2 mēneši 

  • Nodarbības tiešsaistē - 32 akadēmiskās stundas  

  • Praktiskie patstāvīgie vai grupas darbi neklātienē - 43 akadēmiskās stundas 

Ieguldījums par dalību mācībās

  • 360 EUR + PVN par uzņēmuma līdzekļiem, pieejams ESF līdzfinansējums 50-70% apmērā 

  • 360 EUR par personīgajiem līdzekļiem 

Uzzini vairāk par maksājumu iespējām un atlaidēm, kā arī saņem konsultāciju par programmas izvēli rakstot uz profesionalis@lu.lv vai zvanot 29198484