Uzzini par iespēju apmācīt darbiniekus izmantojot ERAF fondu līdzfinansējumu -> Saņemt piedāvājumu
Digital Marketing Institute (DMI) ir pasaulē atzīta digitālā mārketinga profesionāļu sadarbības un nozares attīstības organizācija. Ar ikgadēja mācību kursu pilnveidošanu ar Google, Facebook, LinkedIn, Microsoft, IBM, HubSpot, Twitter un citu kompāniju ekspertu līdzdalību (Global Industry Advisory Council).
Mācību procesā dalībnieki apgūs digitālā mārketinga pamatus atbilstoši starptautiskajiem standartiem. Lai orientētos uzņēmuma digitālā mārketinga procesos un saprastu uzņēmuma stratēģijas iespējamos pilnveidošanas virzienus, t.sk. Google Ads risinājumus un biznesa datu analīzes un vizualizācijas paņēmienus biznesa attīstībai atbilstoši starptautiskajai praksei. Studiju process notiks latviešu valodā, bet specifiskā terminoloģija tiks dublēta arī angļu valodā.
Dalībnieki saņems atgriezenisko saiti par patstāvīgajiem darbiem mācību laikā, regulārus pašpārbaudes testus zināšanu un terminoloģiju nostiprināšanai un tiks sagatavoti gala pārbaudījumam Certified Digital Marketing Associate sertifikāta saņemšanai. Kā arī saņems piekļuvi DMI digitālajai bibliotēkai ar aktuālajiem rakstiem, blogiem study cases, video materiāliem, vebināriem un digitāliem instrumentiem.
Kompetences
Digitālais mārketings
Kam paredzēta programma
Digitālā mārketinga speciālista asistentiem, uzņēmuma jaunākajiem mārketinga speciālistiem, klientu apkalpošanas speciālistiem. Kā arī biroja administratoriem, uzņēmumu pārdošanas / finanšu / darbinieku resursu pārvaldības / izpētes un attīstības, un citu nodaļu vadītājiem.
Programmā tiks strādāts ar digitālajiem rīkiem
Google Ads, Google Analytics, Google My Business, mCabi, Adform, Miro.com, Menti.com, Canva.com u.c.
Tēmas
- Digitālā mārketinga būtība un riski. Digitālā mārketinga aktualitātes. Digitālā mārketinga komplekss un tā elementi.
- Pircēju rīcības īpatnības digitālajā vidē. Digitālā segmentēšana. Pircēju apkalpošanas process digitālajā vidē.
- Digitālā mārketinga kanāli.
- Uzņēmuma mājaslapas veidošanas mārketinga principi. Mobilās lietotnes. Progresīvās mobilās lietotnes.
- Sociālo mediju mārketings. Sociālo mediju mārketinga stratēģija.
- Satura mārketings. Efektīva sociālo mediju satura veidošana un publicēšana. Mērķauditorijas iesaistīšana komunikācijā sociālajos tīklos.
- Google Ads. Google Ads konta izveide. Google kontekstuālais tīkls. Video Ads. Google Analytics.
- E-pasta mārketings.
- Interneta veikala veidošanas mārketinga aspekti. Pircēju apkalpošanas process digitālajā vidē.
- Mārketinga komunikācijas efektivitātes mērīšana digitālajā vidē.
Pasniedzēji
Digital Marketing Institute sertificēti pasniedzēji, nozaru eksperti
Dr.oec. Jeļena Šalkovska, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un digitālā mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga aktualitātēm.
Dr.oec. Anda Batraga, akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, zīmolvedību, mārketinga komunikāciju, integrētā mārketinga komunikāciju, inovāciju fenomenu ekonomikā. Izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās.
MG. BA Kristīne Rozīte, lasa lekcijas un vada praktiskās nodarbības kursos par ekonomikas informātiku, mārketingu internetā, vadības informācijas sistēmām un citām tēmām.
Mg.oec. Agris Magons, kompāniju grupas mCloud līdzdibinātājs un vadītājs ar 15 gadu praktisku pieredzi mārketinga jomā.
Marta Elste, Digital Marketing Group vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google Ads kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē.
Annija Graustiņa, sociālo mediju mārketinga stratēģe un lektore. Sociālo mediju mārketinga speciāliste ar 8 gadu pieredzi digitālajā un sociālo mediju mārketingā. Ikdienā palīdz uzņēmumiem organizēt sociālo mediju stratēģijas un kampaņas, kā arī veidot ikdienas komunikācijas saturu.
Grafiks
Mācības notiks 1 vai 2 reizes nedēļā, darba dienu vakaros no plkst. 18.00 - 21.45
Programmas apjoms: 160 akadēmiskās stundas un ilgums - 4 mēneši
Kontaktstundas: 160 akadēmiskās stundas attālināti vai klātienē
Vasaras brīvlaiks no no 15. jūlija līdz augustam/ septembrim
Maksa par dalību apmācībās
Par uzņēmuma vai personīgajiem līdzekļiem - 637 eiro
Piesakieties uz konsultāciju par programmas izvēli rakstot uz profesionalis@lu.lv vai zvanot 29198484
- Enterprise Risk Management | FERMA RIMAP Certification
- Export Training Course Executive Level
- Starptautiskā pārdošana: izstrādā veiksmīgu eksporta plānu
- Ilgtspējīgas uzņēmējdarbības vadīšana
- Adaptīvā Līderība
- Sirds vadītā līderība
- LEAN metodoloģija ražošanā un pakalpojumu sniegšanā
- ErgoLean efektīvam attālinātam darba procesam
- Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršana