Šī programma ir izveidota, lai attīstītu prasmes digitālā mārketingā, aptverot visus tā aspektus – no satura radīšanas līdz patērētāju uzvedības analīzei un efektīvas mārketinga stratēģijas izstrādei. 

 

Dalībnieki iegūs zināšanas par digitālā mārketinga pamatprincipiem un praktiskas iemaņas digitālo kampaņu izveidē, sociālo mediju pārvaldībā un mārketinga analīzē. Programma palīdzēs dalībniekiem integrēt digitālo mārketingu uzņēmuma darbībā, sākot no mājas lapas izstrādes līdz interaktīvas komunikācijas stratēģijas izveidei un ieviešanai. 

 

Kādas kompetences Tu iegūsi pēc programmas veiksmīgas apgūšanas?   

Veiksmīgi absolvējot programmu, dalībnieki spēs: 

  • Izstrādāt un īstenot digitālā mārketinga stratēģiju. 

  • Analizēt patērētāju uzvedību digitālajā vidē un pielāgot mārketinga aktivitātes atbilstoši iegūtajiem datiem. 

  • Veidot uzņēmuma mājas lapu, ievērojot mārketinga principus un lietotāja pieredzes (UX) prasības. 

  • Izmantot dažādus digitālā mārketinga rīkus un kanālus, lai efektīvi sasniegtu mērķauditoriju. 

  • Integrēt sociālo mediju stratēģiju uzņēmuma vispārējā mārketinga komunikācijā. 

  • Izstrādāt un vadīt digitālā mārketinga projektus, nodrošinot to efektivitāti un atbilstību uzņēmuma mērķiem. 

  • Veidot un analizēt satura mārketinga kampaņas, lai palielinātu klientu iesaisti un sasniegtu uzstādītos mērķus. 

  • Izprast un pielietot interaktīvās mārketinga komunikācijas principus uzņēmuma stratēģijā. 

Vai šī programma ir Tev piemērota?

Vislielāko vērtību no dalības šajā programmā iegūs: 

  • Uzņēmumu darbinieki, kas vēlas uzlabot uzņēmuma digitālo klātbūtni un darba uzdevumu efektivitāti. 

  • Mazo un vidējo uzņēmumu vadītāji un īpašnieki, kas vēlas izprast digitālā mārketinga pamatus un uzlabot uzņēmuma digitālā mārketinga komandas darbu. 

  • Pašnodarbinātas personas, kas vēlas apgūt efektīvus digitālā mārketinga paņēmienus un stratēģijas. 

  • Ikviens, kurš vēlas uzlabot savas prasmes digitālā mārketinga jomā un pielietot tās profesionālajā darbībā. 

Tēmas

  1. Digitālā mārketinga komplekss. 
  2. Sociālo mediju mārketinga īpatnības un stratēģijas. 
  3. Zīmola komunikācija sociālajos medijos. 
  4. Google risinājumi. 
  5. Satura mārketinga īpatnības un reklāma. 
  6. Pircēju rīcības īpatnības digitālajā vidē. Digitālā segmentēšana. 
  7. Digitālā mārketinga kampaņas plānošana. 
  8. Uzņēmuma mājaslapas veidošanas mārketinga principi.   

 

Pasniedzēji

Dr.oec. Jeļena Šalkovska, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un digitālā mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga aktualitātēm.  

Dr.oec. Anda Batraga, akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, zīmolvedību, mārketinga komunikāciju, integrētā mārketinga komunikāciju, inovāciju fenomenu ekonomikā. Izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās.    

Mg.oec. Agris Magons, kompāniju grupas mCloud līdzdibinātājs un vadītājs ar 15 gadu praktisku pieredzi mārketinga jomā.   

Marta Elste, Digital Marketing Group vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google Ads kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē.   

Annija Graustiņa, sociālo mediju mārketinga stratēģe un lektore. Sociālo mediju mārketinga speciāliste ar 10+ gadu pieredzi digitālajā un sociālo mediju mārketingā. Ikdienā palīdz uzņēmumiem organizēt sociālo mediju stratēģijas un kampaņas, kā arī veidot ikdienas komunikācijas saturu.   

 

Mācību forma

Programmas apjoms ir 80 akadēmiskās stundas un ilgums - 2 mēneši  

  • Nodarbības tiešsaistē - 32 akadēmiskās stundas   

  • Praktiskie patstāvīgie vai grupas darbi neklātienē - 48 akadēmiskās stundas  

 

Ieguldījums par dalību mācībās

637 EUR + PVN par uzņēmuma līdzekļiem, pieejams ESF līdzfinansējums 50-70% apmērā  

360 EUR par personīgajiem līdzekļiem 

Lai uzzinātu vairāk par maksājumu iespējām un atlaidēm, kā arī saņemtu konsultāciju par programmas izvēli, rakstiet uz profesionalis@lu.lv vai zvaniet +371 25695131